Produkty v košíku
doprava a platby

Najčastejšie otázky a odpovede

Pri objednávkach do 80€ je poplatok za dopravu 2,90€.

Ak si však objednáte nad 80€, doručenie máte úplne zadarmo!

Momentálne doručujeme iba na Slovensku. 
 
V prípade potreby ale skúste využiť aj naše zahraničné obchody: 

Ak sú Vami vybrané produkty na sklade, objednávku doručujeme do 3-7 dní po expedícii. 

Ak si všimnete, že je niektorý z objednaných tovarov poškodený alebo Vám nesedí tak ako má, môžete ho reklamovať alebo vrátiť. Všetky informácie o reklamácii alebo vrátení tovaru nájdete nižšie v časti reklamácie a služby.

V prípade, že Vám objednávka neprišla do 10 dní od expedície, kontaktujte nás na info@luxurypeople.sk. Do správy prosím Vás zadajte aj číslo Vašej objednávky, prípadne vložte do prílohy faktúru za objednávku. Budeme sa snažiť Váš problém vyriešiť v čo najkratšej dobe. 

Samozrejme. Stačí ak si v pokladni vyberiete možnosť „doručovacia adresa iná ako fakturačná“ a vypíšete všetky potrebné údaje.

Za objednávku môžete zaplatiť viacerými spôsobmi: 

  • online platba – Card Visa, MasterCard
  • na dobierku

Aktuálne prijímame online platby MasterCard a Card Visa. 

 

Ak bola Vaša platba kreditnou kartou zamietnutá, môže to mať rôzne príčiny. Napríklad všeobecné technické problémy s pripojením na internet, nesprávne zadané údaje, kreditná karta s vypršanou platnosťou, zlyhanie overenia a i. Overte si teda, či ste zadali správne údaje, či máte aktivnu kartu alebo či Váš internet alebo prehliadač funguje správne a skúste platbu zopakovať.  

V prípade opakovaných problémoch nás neváhajte kontaktovať, prípadne kontaktujte vašu banku. 

Nezabudnite však, že vždy máte možnosť zaplatiť aj platbou na dobierku.

Nenašli ste odpoveď,
na Vašu otázku?

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. Budeme sa snažiť s Vami čo najskôr spojiť a Vaše otázky zodpovedať. 

napíšte nám na:
Objednávky a faktúry

Najčastejšie otázky a odpovede

Ak Vám po dokončení objednávky ukázalo správu o úspešnom dokončení objednávky aj s detailným súhrnom, Vaša objednávka bola zaregistrovaná.

Ak ste si však stále nie istý, skontrolujte si Vašu emailovú adresu, kde by Vám malo prísť potvrdenie o prijatí objednávky. Alebo sa prihláste do Vášho online nákupného účtu, kde nájdete viaceré potrebné informácie o Vašich objednávkach.

Najrýchlejším spôsobom ako zrušiť objednávku je prihlásiť sa do Vášho online zákazníckeho účtu a v časti „Objednávky“ si zvoliť konkrétnu objednávku, ktorú chcete zrušiť. Následne kliknite na tlačidlo  „Odstrániť doručenie“.

Ak sa toto tlačidlo vedľa objednávky nezobrazuje, znamená to, že sme objednávku už spracovali a nie je možné ju už zrušiť.

Upozorňujeme, že zrušiť sa dá iba celá Vaša objednávka (všetky objednané položky naraz). Preto, ak chcete zrušiť všetky položky v objednávke, ktorá má viac balíkov, musíte požiadať o stiahnutie dodávky všetkých balíkov z tejto objednávky.

V procese doručenia nie je možné požadovať výber iba niektorých položiek z balíka.

Po žiadosti o stiahnutie zásielky dostanete samostatný e-mail, v ktorom môžete sledovať stav svojej žiadosti. Ak máte ďalšie otázky, neváhajte kontaktovať zákaznícky podporu. Za hovory zo zahraničia sa môžu účtovať ďalšie poplatky.

V spoločnosti LUXURY PEOPLE je zrušenie objednávky možné iba v prípade, že objednávka ešte nebola spracovaná na našom sklade. Spravidla, pre urýchlenie nákupu, trvá proces spracovania veľmi krátko a preto je možné, že Vašu objednávku nebude možné zrušiť už ani po pár minútach. 

Faktúru za objednávku Vám pošleme na email hneď po spracovaní objednávky alebo ju nájdete pribalenú priamo v doručenej objednávke.

Online účet sa vám vytvorí automaticky pri prvom nákupe. Prihlasovacie údaje dostanete na zadanú emailovú adresu a je možné si ich kedykoľvek zmeniť.

Do Vášho online účtu sa potom môžete prihlásiť kedykoľvek potrebujete cez  tlačidlo „zákaznícky účet“ v dolnej časti (päte) webstránky. 

Nájdete tu všetky informácie k Vašim objednávkam, platbám či faktúram. 

Registrácia aj vedenie zákazníckeho účtu je úplne bezplatné. 

Do Vášho online účtu sa potom môžete prihlásiť kedykoľvek potrebujete cez  tlačidlo „zákaznícky účet“ v dolnej časti (päte) webstránky. 

Pre výber správnej veľkosti skontrolujte veľkostné tabuľky.

Pre výberom veľkosti si riadne zmerajte vaše rozmery podľa pokynov.

V prípade výberu zlej veľkosti je možné tovar vrátiť alebo vymeniť. Viac informácii nájdete v časti reklamácia a servis.

Nenašli ste odpoveď,
na Vašu otázku?

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať. Pre urýchlenie komunikácie nám pošlite aj číslo Vašej objednávky. Budeme sa snažiť s Vami čo najskôr spojiť a Vaše otázky zodpovedať. 

napíšte nám na:
reklamácia a servis

Najčastejšie otázky a odpovede

U nás môžete tovar vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky.

Ďalšie informácie o práve na vrátenie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ak chcete objednávku vrátiť, môžete tak urobiť do 14 dní od vyhotovenia balíka. Stačí, ak ho pošlete na adresu:

LuxuryPeople.sk
ID 93827392
Zásielkovňa s.r.o.
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava

Balík, ktorý vraciate, riadne zabaľte a označte. Reklamovaný tovar zachovajte v takom stave, v akom ste ho dostali a nechajte ho zabalený v pôvodných priehľadných ochranných vreckách, aby sme mohli vrátenie rýchlejšie spracovať. Taktiež priložte do balíka podrobnosti o objednávke (napr. kópiu faktúry) aj kontaktnými údajmi a dôvodom, prečo ste sa objednávku rozhodli vrátiť.

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte priamo náš zákaznícky servis na e-mailovej adrese info@luxurypeople.sk. Po overení si vrátených položiek, vrátený balík vyfakturujete a platbu za vrátený tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste si vybrali pri platení za objednávku.

Po overení si vrátených položiek, vrátený balík vyfakturujete a platbu za vrátený tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste si vybrali pri platení za objednávku.

Pred prevzatím balíka si skontrolujte, či nebol povrch balenia nijako narušený (otvorený, roztrhaná krabica a pod.). Ak si všimnete poškodenie, máte právo tovar neprevziať. 

V prípade, že si poškodenie všimnete až po prebratí balíka, môžete tovar reklamovať alebo vrátiť (do 14 dní od prevzatia objednávky).

V prípade, že si všimnete poškodenie tovaru alebo by ste ho chceli z iných dôvodov reklamovať, napíšte nám email na servis@luxurypeople.sk alebo pošlite balík na adresu:

LuxuryPeople.sk
ID 93827392
Zásielkovňa s.r.o.
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava

Balík, ktorý posielate, riadne zabaľte a označte. Reklamovaný tovar zachovajte v takom stave, v akom ste ho dostali a nechajte ho zabalený v pôvodných priehľadných ochranných vreckách, aby sme mohli vrátenie rýchlejšie spracovať. Taktiež priložte do balíka podrobnosti o objednávke (napr. kópiu faktúry) spolu s  kontaktnými údajmi a dôvodom, prečo ste sa objednávku rozhodli vrátiť.

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť čo najskôr spracovať.

Vrátený tovar je možné zasielať na adresu:
LuxuryPeople.sk
ID 93827392
Zásielkovňa s.r.o.
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava

Balík, ktorý vraciate, riadne zabaľte a označte. Reklamovaný tovar zachovajte v takom stave, v akom ste ho dostali a nechajte ho zabalený v pôvodných priehľadných ochranných vreckách, aby sme mohli vrátenie rýchlejšie spracovať. Taktiež priložte do balíka podrobnosti o objednávke (napr. kópiu faktúry) aj kontaktnými údajmi a dôvodom, prečo ste sa objednávku rozhodli vrátiť.

Nenašli ste odpoveď,
na Vašu otázku?

V prípade otázok ohľadom reklamácie nás neváhajte kontaktovať. Pre urýchlenie odpovede nám pošlite aj faktúru za objednávku (prípadne napíšte číslo objednávky) a fotky poškodeného tovaru. Budeme sa snažiť s Vami čo najskôr spojiť a Vaše otázky zodpovedať. 

napíšte nám na:

Luxusné značky zaručenej kvality 

Možnosť platby kartou /Paypall/ Apple Pay/ Google Pay

Dodanie ihneď zo skladu v Taliansku

Nízka cena dopravy

Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní